ANALISIS KEPUASAN PENUMPANG TERHADAP PEMESANAN TIKET MELALUI TIKET ONLINE DAN PEMESANAN TIKET SECARA OFFLINE DI BANDARA XYZ
Sari
Abstraction
This research was conducted at XYZ Airport. Data search is done by interview technique and the questionnaire measures the level of Tiket.com service service satisfaction and the level of satisfaction of the ticket buyer Offline and direct observation, while the data obtained from the Tiket.com Part reports and offline ticket sellers, Data were analyzed using questionnaire analysis using SPSS . The results of the data show that service satisfaction for Tiket.com users and satisfaction of offline ticket services
Keywords: Information Systems, Information Systems Bus Ticket Booking, Website, PHP, MySQL.
Teks Lengkap:
PDFReferensi
Achmad Kurnia (2011). Penjelasan Variabel pada satu Objek.
A.fasykhatussiam (2016). Sistem Pemesanan Tiket Online, jurnal amalia.
Anissa Hijriani (2016). Metode Penelitian Linier Sederhana.
Astoto Kurniawan (2015). Pemodelan UML.
Ghozali, Imam (2009). Aplikasi Analisis Multivariate Dengan Program SPSS, Penerbit Universitas Diponegoro.
Hendri Murni (2017). Pengembangan Sistem Informasi Manajemen.
Ilham Nazir (2005). Populasi Keseluruhan Subjek penelitian.
Isti Pujihastuti (2012). Prinsip Penulisan Kuesioner Penelitian.
Jenni Kidder (1981). Varibel Penelitian Kualitas.
Laila Nursoliah (2016). Sistem Pendukung Keputusan Untuk Menentukan Pelanggan
Terbaik Pada Tb.Bangun Jaya.
Nugroho (2016). Pengertian PHP
Nur Hadi,Pengembangan (2017). Sistem Pemrosesan Transaksi Administrasi Akademik Perguruan Tinggi Melalui Internet.
Ristia Octavina (2013). Sistem Pendukung Keputusan Untuk Menentukan Pelanggan
Terbaik Pada Tb.Bangun Jaya.
Ryan Sugiono (2016). Sampel Penelitian Populsi.
DOI: https://doi.org/10.35968/jsi.v8i1.616
Refbacks
- Saat ini tidak ada refbacks.
Indexed by: